تنظیمات
اندازه فونت :
چاپ خبر
گروه : admin
حوزه : اخبار شهرستان ها, ایلام
شماره : 2736
تاریخ : ۱۹ دی, ۱۳۹۷ :: ۱۸:۴۱
مدیر کل آموزش و پرورش استان ایلام؛ بهبود فرایندهای مدیریت مدارس در گرو اجرای مناسب طرح تدبیر طرح تدبیر با تکیه بر سند تحول بنیادین و دیدگاه مدرسه محوری، مشارکت جویی و کیفیت مداری در مدارس انجام می شود.

[quote]مدیر کل آموزش و پرورش استان گفت: اجرای مناسب طرح تدبیر سبب نهادینه کردن فرهنگ خودارزیابی، جلب مشارکت ها، تقویت فرآیندهای ارزیابی به منظور بهبود مستمر کیفیت فرآیندهاست.[/quote]

به گزارش ایلام معلم ؛ به نقل از اداره ی اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان ایلام، کارگاه آموزشی طرح تدبیر با حضور مدیر کل آموزش و پرورش و معاون آموزش ابتدایی استان، کارشناسان آموزش ابتدایی شهرستان ها و مناطق تابعه و مدیران مدارس ابتدایی شهر ایلام روز چهارشنبه 19 دی ماه در محل  کانون فاطمه زهرا (س) شهر ایلام برگزار گردید.

در این کارگاه اسفندیار رستمزاد مدیر کل آموزش و پرورش استان گفت:  طرح تدبیر با تکیه بر سند تحول بنیادین و دیدگاه مدرسه محوری، مشارکت جویی و کیفیت مداری در مدارس انجام می شود.

وی افزود: در راستای اجرای این برنامه مدیران مدارس با ایجاد خلاقیت و نوآوری و اعمال روش هایی مطابق با فناوری های امروزی در راستای تعالی وضع مطلوب تلاش می کنند.

رستمزاد تصریح نمود: از کلیات برنامه تدبیر در مدارس ابتدایی می توان توسعه مشارکت،تقویت خودباوری، توانمند سازی کارکنان، برنامه محوری، ارزیابی و بهبود مستمر و استفاده حداکثری از منابع در اختیار نام برد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اظهار داشت: تعالی و تدبیر متکی بر ساحت های شش گانه تربیت در سند تحول بنیادین است و اجرای دقیق این برنامه ها در مدارس به شرط اجرای دقیق آن در کلاس درس، برآورده شدن اهداف سند تحول بنیادین است.

© 2019 تمام حقوق این سایت برای ایــــــــلام معلـــــــــم محفوظ می باشد.