حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Tuesday, 28 June , 2022 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1177 تعداد نوشته های امروز : 0×
01 دی 1400 - 11:15
شناسه : 695

به گزارش ایلام معلم، عباس سلطانیان در نشست با معاونین و کارشناسان آموزشی آموزش و پرورش فارس در شیراز با اشاره به تجربیات به دست آمده از آموزش مجازی گفت: در دوران پسا کرونا سیستم آموزشی باید به وسیله این تجربیات مقاوم سازی شود. مدیر کل دفتر آموزش متوسطه نظری وزارت آموزش و پرورش به ارتقاء کیفیت […]

ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش ایلام معلم، عباس سلطانیان در نشست با معاونین و کارشناسان آموزشی آموزش و پرورش فارس در شیراز با اشاره به تجربیات به دست آمده از آموزش مجازی گفت: در دوران پسا کرونا سیستم آموزشی باید به وسیله این تجربیات مقاوم سازی شود.

مدیر کل دفتر آموزش متوسطه نظری وزارت آموزش و پرورش به ارتقاء کیفیت آموزشی به وسیله روزآمدسازی روشهای نوین تدریس در معلمان اشاره کرد.

سلطانیان آموزش حضوری را بی جایگزین معرفی کرد و گفت: آموزشهای حضوری باعث تسهیل فرایند یادگیری می‌شود.

مدیرکل دفتر آموزش متوسطه نظری وزارت آموزش و پرورش کم تحرکی و اختلالات بدنی، فقر حرکتی و یکنواختی و دلزدگی از آموزش را از آفات و آسیبهای آموزش مجازی دانست.

وی تغییرات نامطلوب در سبک زندگی و الگوهای رفتاری، اعتیاد به اینترنت و حضور طولانی مدت و بدون نظارت در فضای مجازی را از دیگر آسیبهای فضای مجازی دانست که معلمان و اولیاء باید آن را مد نظر قرار دهند.

به گزارش روابط عمومی معاونت آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش، سلطانیان گفت: آسیب شناسی آموزش در دوران کرونا و برنامه‌ریزی برای جبران آسیب ها، استفاده از تجربیات به دست آمده و تدوین مدل مفهومی نظام آموزش و پرورش براساس همه گیری کرونا و مقاوم سازی نظام تعلیم و تربیت را از اولویت های سیاستگذاری دوران پسا کرونا دانست.

انتهای پیام

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.