حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Sunday, 26 June , 2022 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1171 تعداد نوشته های امروز : 0×
01 آذر 1400 - 10:26
شناسه : 632

سیدآرمین حسینی کارشناس آموزش و پرورش؛پس از رد صلاحیت دو گزینه قبلی تصدی‌گری وزارت آموزش و پرورش ریاست جمهور در نامه ای به رئیس مجلس از معرفی دکتر نوری به عنوان گزینه جدید این وزارتخانه پرده برداشت. دکتر نوری متولد ۱۳۴۰ در استان ایلام در اواخر دهه ۵۰ به استخدام آموزش و پرورش درآمد و […]

ارسال توسط :
پ
پ

سیدآرمین حسینی کارشناس آموزش و پرورش؛پس از رد صلاحیت دو گزینه قبلی تصدی‌گری وزارت آموزش و پرورش ریاست جمهور در نامه ای به رئیس مجلس از معرفی دکتر نوری به عنوان گزینه جدید این وزارتخانه پرده برداشت.

دکتر نوری متولد ۱۳۴۰ در استان ایلام در اواخر دهه ۵۰ به استخدام آموزش و پرورش درآمد و به عنوان مربی پرورشی در مدارس این استان مشغول به فعالیت شد پس از آن در جایگاه‌های مختلف از بدنه آموزش و پرورش، از جمله معاون پرورشی آموزش و پرورش شهرستان ایلام، معاون توسعه و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان، مدیرکلی آموزش و پرورش استان های ایلام و تهران منصوب شد.

پس از آن به سبب تلاشهای مثمرثمر ایشان و فعالیت‌های تلاشگرانه‌ی وی به عنوان مدیرکل برنامه و بودجه وزارت آموزش و پرورش و سپس رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات این وزارتخانه انتخاب شد.

آنچه در رزومه دکتر نوری خود را نمایان می سازد علی‌رغم عدم وابستگی به احزاب و جناح سیاسی خاصی مقبولیت ایشان در میان هر دو طیف سیاسی کشور است به نحوی که در دوران اصلاحات و سازندگی نیز دارای سوابق متعدد مدیریتی در سطوح استانی است که می‌توان به معاون پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان ایلام اشاره کرد.

پس از معرفی ایشان توسط رئیس جمهور و انتشار روزنامه ایشان در رسانه‌ها سوابق متعدد صف و ستاد وی نشان از کارآمدی داشت که توسط کارشناسان و صاحب نظران تعلیم و تربیت مورد نقد و بررسی قرار گرفت و بسیاری از دلسوزان این عرصه از انتخاب ایشان برای وزارت حیاتی و مهم آموزش و پرورش امیدوار شدند و این انتخاب را به فال نیک گرفتند.

اما در این میان نیز همانطور که بسیاری در نقد فیاضی به بیراهه رفتن و به جای پرداختن به برنامه و سوابق وی به نسبت فامیلی با زاکانی پرداختند باز هم شاهد هستیم این عده نیز به جای پرداختن به برنامه‌ها و سوابق دکتر نوری روی بخش کوچکی از رزومه او تمرکز کرده و به جای نقد های اساسی برنامه های ایشان،اقدام به تخریب غیر اخلاقی ایشان و حاشیه بردن دستاوردهای وی را در دستور کار خود قرار داده‌اند.

در این میان نیز نمی‌توان از نقایصی که در نحوه نگارش رزومه گزینه پیشنهادی آموزش و پرورش چشم‌پوشی کرد و می‌بایست تیم رسانه‌ای ایشان به نحو بهتری در اقناع افکار عمومی علی‌الخصوص فرهنگیان اقدام می‌نمود.

 اما نوشته هایی که به صورت سازمان یافته در ساعات اخیر در فضای مجازی انتشار یافته و در ظاهر بوی انتقادی و در باطن تخریب سازمان یافته نمود خود را بیش از پیش عیان می‌سازد به نحوی که حتی در یادداشتهای اخیری که در کانالهای فضای مجازی منتشر شده نویسندگان به جای درج هویت خویش از نامهای مستعار استفاده نموده اند.

در پایان نگارنده معتقد است که فرهنگیان به جای اسیر شدن در عملیات روانی عده‌ای که منفعت خود را درمی وزیر شدن جامعه معلمان و تحقق نشدن خواسته هایشان می بینند، بهتر است که با مطالعه برنامه و سوابق وزیر پیشنهادی بتوانند در هفته اقناع نمایندگان مجلس جهت رفع بلاتکلیفی این دستگاه مهم اجرایی گام مهم و اساسی بردارند تا بتوانند به خواسته‌های چندین ساله خود که گام‌اول آن رتبه بندی معلمان است دست پیدا کنند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.