بررسی مدارک ومستندات پذیرفته شدگان آزمون استخدامی سال ۹۶

ایلام معلم؛به اطلاع پذیرفته شدگان چند برابر ظرفیت آزمون استخدام پیمانی وزارت آموزش و پرورش سال ۹۶ سهمیه استان  ایلام می رساند زمان و مکان بررسی مدارک و مستندات به شرح ذیل اعلام می گردد:

زمان: روزهای یکشنبه ۹۶/۷/۱۶ و دوشنبه ۹۶/۷/۱۷

مکان: اداره کل آموزش و پرورش استان ایلام واقع در انتهای خیابان ۲۴ متری ولیعصر (ع)

مدارک موردنیاز :

  1. اصل و تصویر تمام صفحات شناسنامه
  2. اصل و تصویر پشت و روی کارت ملی
  3. چهار قطعه عکس ۴*۳
  4. اصل و تصویر کارت پایان خدمت یا معافیت دائم برای برادران
  5. اصل و تصویر دانشنامه یا گواهی نامه موقت فارغ التحصیلی مطابق با مدرک تحصیلی مجاز در کد رشته محل انتخابی

تذکر:داوطلبانی که با مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد در آزمون شرکت نموده اند لازم است اصل و تصویر مدرک تحصیلی کارشناسی خود را نیز ارائه نمایند.

  1. اصل گواهی و سوابق خدمت غیررسمی و تمام وقت در وزارتخانه ها.
  2. اصل و تصویر مدارک دال بر بومی بودن در کد شغل محل انتخابی
  3. اصل معرفی نامه بهزیستی ، بنیادشهید و ایثارگری برای افرادی که از سهمیه(۳/. ،۵/ .و ۲۵/ .) مربوطه استفاده نموده اند.
  4. پرینت کارنامه آزمون استخدامی
  5. گیره و پوشه ترجیحا رنگ آبی
  6. سایر مدارک مطابق با اطلاعیه استخدام

تذکر ۱: در صورتی که مدارک داوطلبان (به ویژه مدارک ایثارگری،بومی،گواهی اشتغال به کار بدون شناسه ، معلولین عادی ، تاریخ فارغ التحصیلی و تاریخ پایان خدمت ) مغایر با شرایط مندرج در آگهی استخدام و اطلاعات مندرج در تقاضانامه ثبت نام باشد هیچ گونه حقی برای متقاضی ایجاد نخواهد کرد و داوطلب از سایر فرایند جذب و استخدام حذف خواهد شد .

  1. :داوطلبان معرفی شده برای مصاحبه استخدامی موظفند فرم اطلاعات فردی را از سایت دبیرخانه هیات مرکزی گزینش به نشانیhttp:www.gozinesh.medu.ir دریافت و نسبت به تکمیل دقیق فرم و الصاق یک قطعه عکس به آن اقدام و به همراه دو قطعه عکس پرسنلی، تصویر صفحات شناسنامه و کارت ملی تحویل نماینده هسته گزینش نمایند.

*زمان مصاحبه پس از بررسی مدارک به اطلاع داوطلبین خواهد رسید